قوانین و مقررات موبو همراه
مقررات فروش اینترنتی موبو همراه
تایید و پرداخت فاكتور توسط خریدار به منزله تایید تمامی موارد در بخش مقررات سایت موبو همراه میباشد.
–موبو همراه موظف است کالایی مطابق با مشخصات فنی درج شده در سایت که خریدار آن را انتخاب کرده و سفارش داده است را برای او ارسال کند.
–موبو همراه موظف است مشخصات كالا از نظر گارانتی و رنگ را دقیقا مانند آنچه خریدار انتخاب کرده است را برای او ارسال نماید.
–در موبو همراه، با توجه به نوسانات بازار، قیمتها هر لحظه تغییر میکنند و پس از تایید سفارش از سوی موبو همراه، به هیچ وجه امکان تغییر قیمت محصول (کاهش یا افزایش) در فاکتور وجود نخواهد داشت.
–پس از ثبت سفارش، به هیچ وجه امکان تغییر روش ارسال و آدرس حمل وجود نخواهد داشت.
–موبو همراه بنا به درخواست مشتری اجناس را به صورت آكبند بدون تست و یا در صورت درخواست مشتری باز شده و تست شده ارسال مینماید. در صورتیکه امکان ثبت درخواست تست وجود داشته باشد، گزینهی آن در هنگام خرید به شما نمایش داده میشود تا انتخاب فرمایید. چنانچه این گزینه وجود نداشته باشد، به این معناست که حجم کاری واحد پردازش سفارشها به صورتی است که کالاها فقط به صورت آکبند ارسال میشوند و امکان تست آنها وجود ندارد اما همیشه ضمانت هفت روزهی موبو همراه برای تمام سفارشها ارائه میشود.
–با توجه به اینکه شرکتهای سازنده ممکن است یک مدل کالا را با مشخصههای مختلفی در بازار عرضه کنند (مانند تفاوت در مشخصات نرم افزاری، سخت افزاری و یا محتویات جعبه کالا)، چنانچه آن مشخصه در صفحه مشخصات کالا توسط موبو همراه قید نشده لازم است خریدار در زمان سفارش آن کالا در سبد خرید سوال خود را در مورد مشخصاتی که در نظر دارد، مطرح کند تا توسط واحد پشتیبانی موبو همراه کنترل شود و خریدار پس از دریافت پاسخ اقدام به پرداخت و خرید کالا نماید.
–قیمت تمامی كالاها در سایت مشخص است و هیچ هزینهای بجز هزینه حمل (در مواقعی که موبو همراه ارسال رایگان ندارد) به آن اضافه نخواهد شد.
–تایید و پردازش سفارشات در روزهای کاری انجام میشود و پردازش سفارشها در تعطیلات رسمی امکانپذیر نیست.
–در صورت پرداخت بوسیله كارت و یا واریز به حساب، باید شماره فیش بانكی و یا چهار رقم آخر کارت بانکی به همراه نام صاحب حساب و زمان دقیق پرداخت را در قسمت مربوطه ثبت نمایید، پس از ثبت مشخصات پرداخت، این مشخصات توسط موبو همراه كنترل شده و تایید پرداخت به اطلاع شما خواهد رسید. ضمنا مرحله تایید پرداخت برای پرداختهای کارت به کارت و یا واریز به حساب تنها در روزهای کاری ممکن میباشد.
–مسئولیت تمامی كالاها در هنگام ارسال بر عهدهی شركتهای حملونقل و یا بیمهكننده شركت حملونقل میباشد و تمامی کالاهای گران قیمت از قبیل موبایل، تبلت و لپ تاپ بیمهی حمل میگردند. موبو همراه نیز پیگیر درخواستهای مشتری از شرکت حملکننده خواهد بود.
-محصولات خریداری شده صرفا به خریدار یا تحویل گیرنده معرفی شده از جانب وی پس از ارائه و بررسی اسناد هویتی، قابل تحویل میباشند. طبق دستور مراجع قضایی و تاکید پلیس فتا موبو همراه به عنوان یک فروشگاه اینرنتی موظف به احراز هویت تحویل گیرنده و تطبیق اطلاعات هویتی درج شده در سایت با اسناد هویتی و تصویر برداری از آن ها در خرید های بیش از صد میلیون ریال معادل ده میلیون تومان میباشد.
–در هنگام دریافت سفارش خریدار موظف به کنترل بستهبندی سفارش میباشد تا در صورتیکه نقصی در بسته و یا محتوای آن در اثر حمل پیش آمده باشد آن را در حضور مامور شرکت حمل و نقل بهصورت رسمی صورت جلسه کرده و از دریافت کالا خودداری نماید و مراتب حداکثر ظرف 24 ساعت به موبو همراه اطلاع داده شود تا موبو همراه بتواند پیگیریهای لازم را انجام دهد.
–خریدار موظف است فورا پس از دریافت سفارش آن را از نظر ظاهری بررسی نماید و در صورت داشتن هر نوع اشکال ظاهری، شرح اشکال را به موبو همراه اعلام نماید؛ در صورت تاخیر در اعلام مشکل ظاهری موبو همراه مسئولیتی در قبال آن نخواهد داشت.
–خریدار موظف است در هنگام دریافت سفارش کاملا آن را از نظر مشخصات کالا بررسی کرده تا در صورتیکه مشخصات کالا مغایرتی با مشخصات ثبت شده در سایت موبو همراه داشته باشد آن را به موبو همراه اعلام نماید، در صورت تاخیر در اعلام مغایرت مشخصات موبو همراه مسئولیتی در قبال آن نخواهد داشت.
–کالایی که دارای اشکال فنی میباشد (و در مفاد شرایط ضمانت هفت روزهی موبو همراه قرار گرفته باشد) پس از برگشت به موبو همراه مورد بررسی قرار میگیرد و درصورت تایید اشکال فنی توسط کارشناسان موبو همراه، مبلغ پرداخت شده توسط خریدار ظرف یک روز کاری به حساب خریدار عودت داده می شود.
–در صورتیكه كالای خریداری شده دچار نقص فنی باشد و توسط افرادی غیر از كارشناسان موبو همراه بررسی و یا تعمیر شود، موبو همراه مسئولیت آن را بر عهده نخواهد گرفت.
–در صورتیكه به دلیل هرگونه كار نرمافزاری و یا تغییر شرایط محصول نقصی برای كالای خریداری شده به وجود آید موبو همراه از پس گرفتن آن كالا معذور است.
–چنانچه كالای خریداری شده دچار نقص فنی باشد (و در مفاد شرایط ضمانت هفت روزهی موبو همراه قرار گرفته باشد) و خریدار ظرف 7 روز از زمان دریافت آن را به موبو همراه عودت دهد هزینه عودت آن بر عهده موبو همراه خواهد بود.
-در صورت انصراف از خرید در شرایطی که کالا کاملا پلمپ باشد و مورد استفاده قرار نگرفته باشد خریدار میتواند آن را تا یک روز کاری پس از دریافت کالا به آدرس موبو همراه عودت داده و وجه آنرا پس از کسر هزینه ارسال دریافت نماید. ضمنا هزینه عودت کالا به موبو همراه در صورت انصراف خریدار از خرید بر عهده خریدار میباشد.
–در صورت وجود اشکال و یا انصراف خریدار برای عودت کالا خریدار موظف است کالا را همراه با همه لوازم به درستی بستهبندی کرده و آن را بیمه حمل نموده و به آدرس موبو همراه ارسال نماید؛ در صورت آسیب رسیدن به کالا در حین حمل در صورتیکه کالا بیمه نشده باشد و به درستی بسته بندی نشده باشد مسئولیت آن بر عهده خریدار است.
–امکان عودت وجه تنها به حسابی که از آن حساب کالا خریداری شده است وجود دارد و موبو همراه از واریز وجه به حساب شخص دیگر یا شماره حساب دیگر معذور است.
–در موبو همراه قیمت گوشی ها جهت تنظیم بازار در حداقل ممکن قرار دارد اما امکان خرید عمده گوشی موبایل از موبو همراه وجود ندارد. سفارشهایی که به صورت متعدد و تکراری در جهت خرید عمده گوشی موبایل ثبت شوند، لغو شده و وجه به حساب پرداخت کننده بازگردانده خواهد شد.
–در صورت بروز هرگونه خطا نسبت به درج قیمت و ارزش ریالی کالاهای موجود در سایت موبو همراه، حق بلا اثر نمودن سفارش و خرید انجام شده توسط مشتری، برای موبو همراه محفوظ است. موبو همراه در اسرع وقت وجوه دریافتی را نهایتا طی 72ساعت کاری به حساب اعلام شده توسط مشتری واریز و عودت مینماید و مشتری با ورود به سایت موبو همراه میپذیرد از این امر آگاهی داشته و در این خصوص ادعا و اعتراضی نخواهد داشت.
–کلیه سفارشهای ثبت شده در سایت موبو همراه به وسیله ارسال کد سفارش از طریق پیام کوتاه ، در صف پردازش قرار میگیرند. موبو همراه همواره در ارسال و تحویل کلیه سفارشهای ثبت شده، نهایت دقت و تلاش خود را انجام میدهد. با وجود این، در صورتی که موجودی محصولی در موبو همراه به پایان برسد، حتی پس از اقدام مشتری به سفارشگذاری، حق کنسل کردن آن سفارش و یا استرداد وجه سفارش برای موبو همراه محفوظ است و یا مشتری میتواند به جای کالای به اتمام رسیده، محصول دیگری را جایگزین کند.
–در صورت لغو سفارش، موبو همراه 48 ساعت کاری مهلت دارد تا وجه را عودت دهد. وجه فقط به همان حسابی که پرداخت از آن انجام شده است، عودت داده میشود. ارائه شماره شبا از سوی کاربر برای عودت وجه الزامی است.